Your appearance is the first impression your soul gets to give... "Az ember külsője, belsőjének címlapja."

2013. március 13., szerda

Köszönet az együtt létrehozott bemutatóért...


2009-ben kezdtem el a Jovenker Oktatási Stúdió OKJ-s divat- és stílustervező képzését. Mellette az ELTE Természettudományi karán voltam kémia szakos egyetemi hallgató. A divatiskolában most 2013. március 4-én kaptam meg a bizonyítványomat. Egy év késéssel végeztem, mert közben Londonba költöztem. A csoport, akikkel együtt szenvedtük végig a jó (divatbemutató) és a rossz (műv.töri tételek) részeket, egy többé - kevésbé egységes egészet alkotó, 9 nőből álló csoport volt.

Bevallom kicsit féltem, hogy mi lesz ebből, mennyire fognak elfogadni, befogadni, hiszen nem Velük kezdtem és csak a távolból csapódtam Hozzájuk.

Az első találkozásunk elég érdekesre sikeredett...
A bemutatóval és a vizsgával kapcsolatos kérdéseken próbáltunk intelligensen pro- és kontra érvekkel, vitát folytatni... :)
Ezt a napot elég nehéz lenne elfelejtenem, hisz 9 tehetséges fiatal hölgy, heves, individuális gondolatainak hangoztatása és akaratuk anyatigrisként való védésének lehettem tanúja.
Úgy éreztem, hogy én csak egy plusz probléma vagyok/leszek a káoszban.
Azonban ez csak az első benyomás volt...
Ma már visszatekintve az együtt lehúzott két hónap szervezésére, emailjaira, hihetetlen mértékű segítségnyújtásukra, teljesen megváltozott a véleményem :) Külön szeretnék mindent megköszönni Votisky Annának, és Kardos Krisztinának, akik iszonyatosan sokat segítettek ez alatt az idő alatt!!!
Szeretném megköszönni a nyakláncot, amit Kallik Nórától kaptam.



És egységesen Nektek, hogy befogadtatok és segítettetek a bemutatón és a vizsgára készüléskor.












Íme, a közös munkánk eredménye:



A Piros Kabátos Lány