Az
esemény rövid bemutatása
"A
Flash mob magyar jelentése, villámcsődület.
Emberek előre szervezett csoportosulását jelenti, hirtelen jön létre valamely nyilvános helyen, a résztvevők valami szokatlant csinálnak, majd a csoportosulás hirtelen fel is oszlik. A villámcsődület viszonylag új társadalmi jelenség, az első 2003 májusában volt New York Cityben. Célja a figyelemfelkeltés, a hétköznapi ember elgondolkodtatása." (Wikipedia)
Emberek előre szervezett csoportosulását jelenti, hirtelen jön létre valamely nyilvános helyen, a résztvevők valami szokatlant csinálnak, majd a csoportosulás hirtelen fel is oszlik. A villámcsődület viszonylag új társadalmi jelenség, az első 2003 májusában volt New York Cityben. Célja a figyelemfelkeltés, a hétköznapi ember elgondolkodtatása." (Wikipedia)
Azóta
előszeretettel használják propaganga eszközként világszerte. Trendi,
meghökkentő, újszerű dolog. Budapesten pedig ez volt az első divat témájú flash mob.
Ezt a fajta reklám videót a neves külföldi divattervezők,
mint például Diane Von Furstenberg, Pierre Garroudi, Stella
McCartney, de a feltörekvő tehetséges designerek is
előszeretettel alkalmazzák hiszen olcsó és hatásos.
Az eseményen 9 divattervező vett részt.
1. Horváth Antónia (CandyPop)
2. Szanyi Andrea
3. Kesjárné Mészáros Annamária ( Anka)
4. Afrikai szabóság
5. Büki Szabina (By Asy)
6. Klivinyi Kitty Mercedes
7. Dr.Anwar Zsuzsa
8. Király Edina (Flört Design)
9. Kósa Annamária (Koka)
A
Fashion Flash mobbal azt szerettük volna elérni, hogy a most pályakezdő
designerek népszerűsítsék a magyar divatéletet és fel akartuk hívni az emberek figyelmét az egyediségre.
A végeredmény:
Blogok, ahol írtak rólunk:
http://themagazine.styleanddirt.com/2013/05/02/1001fashion-stilusosan-spontan/
http://www.divatikon.hu/kategoriak/divatvilag/2293-i-hungarian-flash-mob.html
A Piros Kabátos Lány
Follow @AndreaSzanyi