Your appearance is the first impression your soul gets to give... "Az ember külsője, belsőjének címlapja."

2012. június 22., péntek


Örök darab, mint a farmer…

Érezted már, hogy e nélkül a ruhadarab nélkül nem tudsz tovább élni? Volt már első látásra szerelem, mikor egy – egy darabot megláttál? Tudom mit éreztél…

Mikor megláttam, tudtam, hogy különleges. Másnak csak egy kabát volt, nekem egy életstílus. Nem akartam mást csak, hogy hordhassam.

Barátnőm kabátja volt. Néha kölcsönadta.

Életemben olyan magabiztosnak és nőiesnek nem éreztem magam egy kabátba sem. Gyönyörű kidolgozás, A- vonalú szabás és arany színű szegélyes gombok. Egy életérzés volt mikor felvehettem. Abban jártam dolgozni. Nagy hatással volt a környezetemre is. Volt olyan újonc a cégnél , aki nem tudta a nevem csak úgy azonosított be, hogy A Piros Kabátos Lány…

Olyan csizmákkal és kiegészítőkkel hordhattam, amit álmomban sem gondoltam volna. Előtte nem tudtam elképzelni, hogy egy nő kabátban, hogyan lehet nőies. Mert a nagy pufi tollkabátok sportosak és melegek télen, de nem fejezik ki magát a nőt. A fekete szövet kabát, -ami minden nőnek alap felszerelése a gardróbjában,- pedig átlagos. Nem ad semmilyen egyedi pluszt.

Viszont egy élénk piros szövet kabát… Nagy szerelmet szül, bevállalós fashioniszták körében.

Boldog vagyok, hogy hordhattam és boldog vagyok, hogy vannak emberek, akik emlékeiben én vagyok A Piros Kabátos Lány...

A Piros Kabátos Lány