Your appearance is the first impression your soul gets to give... "Az ember külsője, belsőjének címlapja."

2012. június 21., csütörtök


Szeretem, csak túl konzervatív…

Magyarország nyugati országnak vallja magát mégis konzervatívabb egy - egy Közép - Kelet - Európai országnál is. A Coyoco nevű híres lengyel bizsu üzlet, nálunk alig keresett árukat dob a piacra, míg más országokban kapva kapnak csecsebecséikért...

Mikor kiköltöztem Londonba, fel voltam készülve a város sokszínűségére. Tudtam ,hogy nagyon sok náció és ezzel termérdek kultúra keveredik egy helyen, ami a közös együttélés érdekében sok elfogadást igényel. Mikor idekerültem éreztem, hogy szabad vagyok. Nem tudom miért… Ekkor még nem is jártam a belvárosban csak a nyugis kertvárosi részen töltöttem napjaim. Viszont amikor a centrál felszabadult nyüsgését megtapasztaltam tudtam, hogy itt van az én helyem. Bár magyar létemre nehéz volt a gátlásaimat leküzdenem. A metrón sminkelő nők pár napja még megbotránkoztattak, ma már az sem tűnik fel, ha valaki a 12cm-es magas sarkúját balerina cipőre cseréli az orrom előtt. Rózsaszín zoknis fiatal ember pedig csak filmekben láttam, eddig...

Az élénk színű ruhák itt nem csak az exklúzív divattervezők egyedi darabjaiban nyilvánulnak meg, hanem bármely ár kategóriájú bolt nyújtja a jelenlegi trendi színeket, melyek most a kanári sárga, királykék, méreg zöld, ajak piros, pink, ciklámen, narancssárga, mályva, fehér…

A lady gaga cipőm, élénk piros kabáttal és színben a cipőhöz illő táskával otthon népmegbotránkoztatást váltana ki. Itt elfogadott. Mert mi emberek egytől – egyig egyediek vagyunk, mindegy az adottság, a vallás, a lelkiállapot. Van hely a világban ahol mindenki értékes és mindenkit elfogadnak…
A Piros Kabátos Lány