Your appearance is the first impression your soul gets to give... "Az ember külsője, belsőjének címlapja."

2016. december 11., vasárnap

GAS - press day S/S 17'


"If it’s GAS it’s denim, if it’s denim it’s GAS."


















 
















 






HU:
Az Impostorban tartották a Gas 2017-es tavasz/nyár kollekció bemutatóját.
Ahogy azt a szlogen is hangsúlyozza "If it’s GAS it’s denim, if it’s denim it’s GAS." azaz "Ha GAS akkor farmer, ha farmer akkor GAS." Tehát , mint mindig most is a farmer anyagé volt a főszerep. 
Megérkezésünk után nem sokkal kezdődött is a show. A zene természetesen fantasztikus összhangban volt a márkával. A est fényét emelték a gyönyörű lányok, a Supernem tagjainak modellkedése, és természetesen a stylistok is bevetették a jól bevált és a közönségnek mindig tetsző férfi farmering kigombolva póló nélküli szettet.
A jövő évi kollekció a GAS eddigi történelméhez híven megmarad a farmer alapanyagnál, mely kortalan, társadalmi hovatartozás nélküli, megfizethető anyag,  ami szimbolizálja az energiát és a szabadságot a márka viselőinek. A márka a lázadó, szabadszellemű életmódban és az örök fiatalságban időzik, ezt a helyválasztás is tükrözi az Impostor egy nagyon trendi, fiatalos, energikus szórakozóhely. Apró szórt virág minták pasztell rózsaszín színben, indigókék hímzések a Japán farmer kultúrából átvéve, visszafogott színek amik elképesztő összhangban vannak egymással és emellett frissességet, energiát is sugároznak.
Az est másik emlékezetessége a fotófal, ami a GAS logójából állt. A logó egy kettős szivárványt szimbolizál, amit Claudio Grotto a márka alapítója és vezetője, egyik dél-afrikai utazása során látott. Ez a fal egy újabb szintre emelte a fotófalnál készült képek élményét.
 
EN:
The Impostor was the place where the GAS spring/summer 2017 collection was shown.
As the the slogan says: "If it's GAS it's denim, if it's denim it's GAS." So this time denim was the focal point.
We arrived and a few minutes later the show started. The music was brilliantly in harmony with the new collection's style. The event's light gained more shine from the beautiful models, the Supernem band modeling job, and the stylists used the trick which of course audiences always love: a man's open shirt without a T-shirt underneath.
The next year collection is loyal to the Gas brand's history and the main fabric is denim, which is ageless, classless, an affordable material which is the symbol of the energy and freedom of the people who wear them. The brand is rebelious, a free-spirited way of life and of eternal youth, and it showed also in the venue because the Impostor is a really trendy, youngful, energetic club. Tiny, random, pastel rose colour patterns, and indigo blue embroidery on denim takes inspiration from Japanese culture; with muted colours which are in incredibly harmony with each other and also show freshness and energy.
The other memorable thing was the photowall, which was the brand's logo, which is two rainbows together, something seen by the funder and owner Claudio Grotto in South Africa on one of his trips. That photowall took an enjoyable time to a different level.

Thank you for the pictures to ÁgnesTóthPhotography.